Teufel Consono 35 Connect plus surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Consono 35 Connect plus surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

josg1 13-01-2013

Een mooie set met verbluffend geluid vele malen beter als de gekende merken sets die ik al gehad heb en een heel stuk goedkoper.De set ziet er mooi en degelijk uit.
De speakers hebben een behoorlijk gewicht ook de subwoofer weegt meer dan 20 kg, over de duurzaamheid kan ik van deze set nog niet veel zeggen maar over het algemeen zit het met de andere Teufel producten die ik heb zit het zeker wel goed met de duurzaamheid dus waarom zou dat bij deze niet zijn.
Ook de communicatie met Teufel is zeer goed en correct en snel geleverd.
Ik vind deze set zeker een echte aanrader.

jwds 09-01-2013

Mijn vrouw klaagde altijd over het geluid van onze oude speakers. Na al meerdere keren iets over Teufel gelezen te hebben uiteindelijk de Consono 35 Mk2 besteld. En wat een prachtig geluid en dat voor dat geld. Geen seconde spijt en iedereen vindt het geluid prachtig! Een aanrader dus.

JacobsR 13-11-2012

Ik was op zoek naar een nieuw surround set voor mijn home cinema set. Al snel kwam ik dit setje tegen en sinds de aanschaf heb ik geen spijt van deze aankoop. Prachtig design en geluid wat uit de speakers en subwoofer komt voldoet meer dan mijn verwachtingen. Kijkend naar de prijs - kwaliteit raad ik eenieder dit surround set aan.

klaasketball 30-10-2012

De Consono 35 plus heeft een mooi luxe uitziend design met een erg goed geluid. De front en rear speaker zijn uitgerust met 2 boxen en een tweeter waardoor de toonrange groot is. Zelfs zonder de subwoofer is het geluid erg compleet. Maar gelukkig zit er wel een subwoofer bij en dit is er een die staat. De Subwoofer maakt de set absoluut compleet. Geluid is erg goed, design luxe zeker mooi binnen een wat donkere inrichting. Erg blij mee!

martijntjeeh 23-10-2012

Met de Consono 35 Connect plus worden films en muziek een stuk leuker. Ik word helemaal blij van de goede geluidskwaliteit in combinatie met een mooi en goed afgewerkt design.

Bij aanschaf van de Consono 35 Connect Plus krijgt u gegarandeerd waar voor uw geld. Ik ben momenteel een aantal maanden verder na aanschaf en ik ben nog steeds uitermate tevreden met de gehele set.

Een ander pluspunt van deze set is dat u standaarden en bekabeling erbij heeft zitten. Hierdoor hoeft u niet verder te zoeken of onnodig veel geld uit te geven voor bijbehorende accessoires.

Zorg ervoor dat u een goede kwaliteit receiver in huis heeft, om deze set nog mooier uit te laten komen.

Mocht u dus een kwalitatief uitstekende en betrouwbare geluidsinstallie in huis willen hebben, koop dan de Teufel Consono 35 Connect plus!